המשרד לפניות הציבור מטפל בתלונות, תודות ובקשות של מאושפזים ובני משפחתם/מבקרים.
המשרד לפניות הציבור מהווה ערוץ ישיר, כתובת ומענה לסוגיות מגוונות, ייחודיות ומורכבות הנוגעות במאושפזים, בהיבט של סיעוד ורפואה.
הטיפול בפניות נעשה באופן מקצועי ויעיל, תוך עמידה ברמת שירות גבוהה, במטרה לבדוק ולטפל, ומהווה מצע שעשוי לתרום לקידום המרכז הרפואי הרצוג, מבחינת שירות ומקצועיות.
כל פנייה תקבל התייחסות, ללא סיווגה כמוצדקת או שאינה מוצדקת, כגון: תלונה על טיפול, העדר טיפול, יחס, התנהלות בלתי תקינה, חשש להתעמרות בחסר ישע, שירות לקוי או חסר וכדומה.
אנא דאגו להעביר פרטיכם באחד מאמצעי הקשר הבאים או מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מנהלת פניות הציבור
גב’ אתי חזקיהו
טלפון ליצירת קשר
מייל לשליחת הודעות
מיקום
קומה 4, בניין ישן
שעות קבלת קהל
ימים א׳-ה׳, בין השעות 09:00-15:00